Okrem PR služieb bude Media Central na slovenskom mediálnom trhu poskytovať spoločnosti Invia služby externého tlačového hovorcu, a to prostredníctvom Heleny Tomkovej.

Doteraz komunikáciu s médiami riešila Invia z Českej republiky. Vedenie spoločnosti sa rozhodlo od začiatku roku posilniť mediálne výstupy v slovenských médiách.

„Zároveň sme chceli disponovať aj na Slovensku človekom na pozícii hovorcu, ktorý bude dostupný pre novinársku sféru,“ vysvetlil dôvody vypísania tendra Jakub Mináč, marketingový manažér Invia pre SR.

Pri výbere v tendri zohrali podľa neho úlohu predchádzajúce referencie agentúry Media Central a tiež nápady, ktoré agentúra prezentovala v súťaži. 

„Sme veľmi radi, že sme získali cestovnú agentúru Invia do portfólia našich klientov. Celý tím agentúry Media Central má k cestovaniu blízko nielen pracovne, ale aj súkromne a preto veríme, že táto spolupráca bude úspešná,“ povedala nová externá hovorkyňa cestovnej agentúry Invia Helena Tomková. 

Invia spustila v polovici januára na Slovensku reklamnú kampaň, ktorú realizovala v spolupráci s agentúrou DDB Praha. Kreatívny koncept s rôznymi obmenami plánuje používať nasledujúce dva roky. 

Komunikácia kampane Leto s tebou zahŕňa televízne spoty vysielané na TV Joj, spoty v rádiách Európa 2, Vlna, Jemné a Fun rádio. Kampaň je nasedená tiež cez kanál Youtube, na Facebooku aj Instagrame.

Agentúra Media Central má v súčasnosti v oblasti cestovného ruchu klientov Oblastnú organizáciu cestovného ruchu Trnava Tourism a tiež je zodpovedná za komunikáciu hotelov v portfóliu spoločnosti Best Hotel Properties, teda bratislavských hotelov Grand Hotel River Park a Sheraton a tiež tatranského Grand Hotela Kempinski.

Invia pôsobí na internete a v zhruba 40 kamenných pobočkách po Slovensku. V roku 2018 dosiahla na Slovensku tržby vo výške 5,82 milióna eur. Zastúpenie má popri Česku aj v susednom Maďarsku.