Na pozíciu riaditeľky pre agentúrny sektor (Head of Agency) pre český a slovenský trh v spoločnosti Google nastúpila Vanda Wolfová.

Dlhoročná manažérka medzinárodnej agentúry Ogilvy posilní obchodné tímy Googlu v oboch krajinách, v rámci ktorých sa zameria na tvorbu obchodnej stratégie a ďalší rozvoj vzťahov s agentúrami.

Česko-slovenský Google má novú riaditeľku pre agentúrny sektor z Ogilvy

V. Wolfová bola prvým českým zamestnancom globálnej marketingovej firmy Ogilvy, spoluzakladala miestnu pobočku a v roku 1994 sa stala generálnou riaditeľkou českej pobočky Ogilvy Focus.

V Ogilvy pôsobila 22 rokov, posledných šesť rokov zastávala pozíciu regionálnej riaditeľky Ogilvy One v Paríži ako jediná žena v európskom vedení firmy. Tri roky bola aj viceprezidentkou Asociácie Public Relations agentúr v Českej republike (APRA).

V roku 2000 ju v ČR vyhlásili za Ženu roka a vlani ju české Hospodářské noviny zaradili do výberu najúspešnejších českých žien pôsobiacich v zahraničí. Režisérka Věra Chytilová o nej nakrútila dokument v rámci seriálu Gen.

V. Wolfová je absolventkou Fakulty sociálnych vied Karlovej univerzity v Prahe. Pracovnú kariéru odštartovala ako novinárka a potom tlačová hovorkyňa Medzinárodného filmového festivalu v Karlových Varoch. Slovenskej verejnosti je známa aj ako partnerka speváka Richarda Müllera.