Misia priniesť nadpriemer je pre veľké šou Markízy to najjednoduchšie. Priemerný podiel televízneho lídra je teraz pod 30-percentnou hranicou. V prípade ťažiskových projektov Markíza zvykne hovoriť pozitívne o tých, ktoré majú viac ako 50-percentný podiel na trhu. Prvá časť hovorí málo o tom, či projekt dosiahne túto métu. Napríklad úspešné tretie Let´s Dance z tejto jari začínalo slabo, podiel prvej časti bol len 46,1 %. Končilo takmer pri šesťdesiatke.
Podľa prvých informácií dopadol kuriózne aj pokus televízie Joj kontrovať štartu stomiliónovej šou. Včera vysielala Jánošíka, čím sa vezie na silnom prome na nový rovnomenný film. Joj však vysielala verziu zo 60-rokov, ktorá jej zabezpečila spokojný nadpriemer.
Zdroje dát: Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov. Zdroje sú web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, teletext TV Markíza a najmä tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže. Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú teda negarantované.
Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.