Nešetria ju ani mnohé internetové meme a virály, v ktorých je prezývaná ako vesmírna raketa. Automobilka Škoda Auto tento vzťah využila a v štyroch videách ju poslala do vesmíru.

Cieľom virálnych videí, nazvaných Česká raketa, je propagácia nového modelu Škoda Superb. Kampaň nesie heslo „Travel in style, travel in space.“ Anglické slovo space sa môže preložiť ako vesmír aj priestor - v tomto prípade vo vnútri auta. 

Zároveň sa automobilka snaží ukázať, že nový Superb svojim majiteľom ponúkne moderné technológie, ktoré ešte pred pár rokmi vyzerali ako sci-fi. Ako Škoda uviedla pre portál Mediář.cz, nový model je pre nich niečo ako kozmická loď.

„Pre komunikáciu vlajkovej lode značky Škoda sa tak priamo ponúkali výrazové prostriedky súvisiace s tajomstvom vesmíru a kozmonautikou, ktorých využitie nakoniec vyústilo do zastrešujúceho konceptu „Nekonečný priestor pre váš štýl,“ cituje portál PR manažéra Škody Auto Vitězslava Pelca.

Vesmírna tematika je súčasťou aj medzinárodných televíznych a internetových spotov s názvom Intelligent Life. V nich automobilka pracuje s takzvaným wow-signálom, ktorý by mal dokazovať existenciu inteligentného života vo vesmíre.