V klasickej rozprávke blúdi Červená Čiapočka lesom, aby chorej starej mame priniesla košík s jedlom. V chalupe ale narazí na zlého vlka, ktorý sa starú mamu snaží zožrať.
Nové reklamy Kauflandu sa začínajú rovnako Červenou Čiapočkou predierajúcou sa tmavou húštinou, no po príchode k starej mame čelí úplne inej situácii – tá sa s vlkom aj poľovníkom kúpe vo vírivke. Červená Čiapočka váha iba chvíľu, vyzlieka sa a k trojici sa pridáva.
V druhej reklame Kauflandu zas Červená Čiapočka nájde v chalupe nečakanú svadobnú scenériu na štýl Las Vegas – ženíchom a nevestou nie je nikto iný ako vlk a stará mama, oddávajúcim poľovník.
Uletené reklamy majú podľa všetkého odrážať názov produktu – energy drink Kauflandu sa volá Crazy Wolf, teda Bláznivý vlk.
Pre obchodný reťazec pripravila kreatívu nemecká agentúra Preuss und Preuss v spolupráci so šéfom obchodu Kauflandu Holgerom Oehrlichom. Produkciu mala na starosti agentúra Crossing Berlin.
Oba spoty sa objavili na sociálnych sieťach a microsite, v lokalizovanej verzii aj na slovenskom trhu. Na webe Kaufland ukazuje nové reklamy s tvrdením, že energy drink spotrebiteľov „osvieži doslova rozprávkovo“.
Drink reťazec prezentuje ako vhodnú voľbu na doplnenie energie pred párty. Na stránke ponúka recepty na miešané nápoje s použitím Crazy Wolf. Energy drink sa vyrába v príchutiach jahoda, citrus a jablko, predáva sa v plechovkách aj vo fľašiach. Kaufland značku promuje aj v letákoch a PoS formátoch.
Reťazec pre nemecké médiá vysvetľuje, že cieľom spotov je rýchle posilnenie povedomia o vlastnej značke Crazy Wolf. Web WUV.de označil reklamy ako „skurilné“, teda podradné respektíve fraškovité.