Kofola v týchto dňoch uvádza na slovenský a český trh novinku v podobe čerstvých štiav vo fľaštičkách. Produkty vo svojom portfóliu rozšírila o novú kategóriu predávanou pod značkou UGO.
Podľa šéfa Kofoly Jannisa Samarasa za uvedením novej značky čerstvých štiav stojí myšlienka, že väčšina Slovákov a Čechov nepozná chuť a farbu čerstvej zeleniny a ovocia.
Spoločnosť sa uvedením novinky snaží naplniť novú stratégiu – investovať do zdravších nápojov a kvalitnejších surovín.
Zdroj: www.ugo.sk
Kofola dáva pri komunikácii nápojov do popredia, že UGO nápije nie sú ošetrené tepelnou úpravou, ale vysokým tlakom, vďaka čomu vydrží šťava pri správnom skladovaní čerstvá až 3 týždne.
Nápoj je dostupný vo viacerých príchutiach – jablko, mrkva a jablko, repa a jablko, zeler a jablko, červená kapusta a jablko. Jeden nápoj podľa spoločnosti obsahuje približne 0,5 kg čerstvého ovocia a zeleniny.
Nápoj by mal byť na slovenskom trhu dostupný v obchodných sieťach či priamo v UGO baroch, v ktorých Kofola od tohto roka vlastní 75-percentný podiel. UGO juice momentálne prevádzkuje 14 fresh barov v dvoch najväčších slovenských mestách a v šiestich českých mestách. Kofola v blízkej budúcnosti plánuje otvoriť ďalšie UGO bary s ponukou čerstvých štiav na Slovensku aj v Česku.