Centrum promuje rodičovskú kontrolu, no v opačnom garde, ako je bežné. Svojich rodičov majú ochrániť ich potomkovia.
Vydavateľstvo upozorňuje, že digitálnu poštu využíva aj množstvo starších ľudí, ktorí niekedy nie sú schopní rozlíšiť, či e-mail v poštovej schránke nie je podvodom. Rodičovský zámok funguje na princípe viditeľnosti prijímaných i odosielaných e-mailov zo schránky rodičov.
„Je to prvá veľká kampaň po viac ako 10 rokoch pre Centrum.sk. Hlavnou myšlienkou kampane je ochrana rodičov a ich bezpečnosť na internete, k čomu, veríme, môže dopomôcť aj rodičovský zámok ako jedna z našich dôležitých služieb, ktorá je súčasťou freemailu centrum.sk,“ povedal marketingový riaditeľ NMH Jindřich Staněk.
Zdroj: News and Media Holding
Kampaň je postavená na nezmyselných ponukách, na ktoré však môžu starší ľudia naletieť. Na vizuáloch je napríklad zobrazená reklama na domácu laserovú operáciu očí či trasnsplantáciu vlasov.
Komunikácia z dielne reklamnej agentúry Respect APP je nasadená najmä prostredníctvom printových vizuálov a online bannerov v rámci portfólia titulov NMH, ale aj v online priestore na iných portáloch. Doplnená bude o rádiové spoty, outdoor a sociálne siete.
Zdroj: News and Media Holding
„Vymysleli sme si domácu laserovú operáciu očí a domácu transplantáciu vlasov, aby sme upozornili bežných užívateľov internetu, že práve ich rodičia môžu pri online nakupovaní naraziť na podvod. V rádio spote sme sa zasa pokúsili ukázať, že e-mailový podvod by v skutočnosti nefungoval,“ vysvetľuje copywriter z Respect APP Šimon Gál.
Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding.