Jej cieľom je predstaviť novinku Ockova Francúzska polievka. Ide o klasickú Francúzsku polievku vylepšenú o smaženú cibuľku a čili papričky. Polievka sa skladá z dvoch vreciek a spotrebitelia majú možnosť dochutiť si ju podľa seba.

Polievku Nestlé zákazníkom neponúka vo voľnom predaji, ale len na internete prostredníctvom vlastnej microsite v limitovanej edícii 5-tisíc kusov.

Polievky rozdáva postupne, každý deň o 19:30. Získať novinku je prakticky nemožné, do niekoľkých minút od času zadania objednávky sú polievky nedostupné.

„Záujem je obrovský – už v prvých hodinách po spustení prichádzalo päť žiadostí za minútu. V priebehu troch hodín sme tak rozdali tisíc polievok. Preto sme boli nútení stanoviť liit 200 polievok na deň. Už v tretí deň kampane, vo chvíli, keď sme otvorili formulár, nám prichádzalo v priemere 1,5 žiadostí za sekundu,“ vysvetlil pre Mediálne.sk corporate affairs manager Nestlé Slovensko Róbert Kičina.

Nie je to prvýkrát, čo Nestlé spojilo produkt s konkrétnou osobou. V kampani v roku 2014 predstavila Carpathia rodinu Matyášovcov,v ktorej dcéra Nataša rozprávala príbeh matky Dariny. Tá vymyslela Francúzsku polievku v roku 1971 v Prievidzi. Jej dcéra pracuje v spoločnosti ako riaditeľka pre kvalitu. Viac ifnormácií

„Pani Darina Matyášová sa významne zapísala do histórie spoločnosti, keď v roku 1971 v Prievidzi vymyslela receptúru Franczúskej polievky. Tento príbeh sme predstavili koncom roku 2014. Tento rok sme sa rozhodli vrátiť ku koreňom a predstaviť ďalšiu časť tohto príbehu – prezradiť rodinné tajomstvo rodiny Matyášovej,“ dodáva R. Kičina.

Súčasťou kampane je televízny spot a komunikácia nasadená v online prostredí na YouTube a na Facebooku.