Na najprestížnejšom kreatívnom festivale na svete Cannes Lions znovu kraľovali metafory a najmä hyperbolizácia komunikačných posolstiev. Našťastie. Aspoň sa je na čo pozerať.


V  Cannes to zase prehnali


Pred jazdou sa vyspite. Drsná, ale neprehliadnuteľná osvetová kampaň na bezpečnejšiu jazdu z Nového Zélandu. Gold Lion Campaign pre Clemenger BBDO.



V  Cannes to zase prehnali




V  Cannes to zase prehnali


Je v nových Volkswagenoch umiestnený volant aj vzadu? Zatiaľ nie. To len kreatívci vtipne odkomunikovali systém Park Distance Control. Ten upozorňuje vodiča pri cúvaní na prekážky zvukovým signálom. Silver Lion Campaign pre DDB Germany, Berlin.




V  Cannes to zase prehnali


Nákladné automobily Volkswagenu zvládnu každý náklad. Nepotrebujete ani ukázať skutočné auto. Silver Lion Campaign pre Almap BBDO Comunicações.



V  Cannes to zase prehnali


Športový nápoj Gatorade uviedol svoju detskú edíciu Kids úpravou známej fotografie, kde Muhammad Ali knokautuje Sonnyho Listona. Tentoraz v detskom podaní. Na Slovensku neuverejniteľné. Silver Lion Campaign pre Almap BBDO Comunicações.




V  Cannes to zase prehnali


Môže žaba prehltnúť hrocha a myš slona? V reklame na USB kľúče SONY Micro Vault Tiny žiadny problém. Aj pri svojej mini veľkosti dokážu preniesť obrovský objem dát. Silver Lion Campaign pre Fortune Promoseven.