Čaje Mistral redizajnovali. Kampaňou sa hlásia k prémiovému segmentu

Slovenský výrobca čajov Baliarne obchodu Poprad uvádza do konca roka na trh desať nových čajov značky Mistral. Nový dizajn obalov a sprevádzajúca reklamná kampaň pozicionujú značku do prémiového segmentu. 

Súčasťou inovácie produktového radu Mistral je  kompletný redizajn obalov všetkých devätnástich čajov v ponuke. Na obaloch je použítá ručná kresba akvarelovou pastelkou, ktorá má odlíšiť produkt od ostatných.

Zavedenie noviniek podporil slovenský výrobca aj reklamnou kampaňou, ktorej predchádzal spotrebiteľský prieskum. Jeho cieľom bolo vytvoriť z Mistralu produkt "na mieru".

Z výsledkov prieskumu vyplynulo, že hlavným kupujúcim je žena, ktorá vie oceniť kvalitný čaj, pričom na svoj obľúbený čaj si nájde čas a súkromie. Z prieskumu malo tiež vyplynúť, že Mistral je prémiová značka vyššej kvality, ktorá je známa medzi zákazníkmi ako zosobnenie kvality, istoty a inovácie. Je v rovnakej cenovej kategórii ako konkurenčné značky Teekanne a Lipton, respektíve mierne drahší.

Samotný vývoj produktu trval dvanásť mesiacov, počas ktorých sme pri vývoji nových zmesí vychádzali najmä z potrieb trhu a preferencií zákazníkov. Zohľadňovali sme podiel spotreby jednotlivých typov čaju na Slovensku s využitím všetkých lokálnych prvkov ako práca s bylinami a ovocím v spojení s unikátnymi exotickými prvkami. Mistral v sebe spĺňa požiadavku čajov moderných formátov, ako aj potreby tradičného trhu práve pre svoju schopnosť kombinovať známe prvky s exotikou,“ uviedol Viliam Matušek, marketingový riaditeľ spoločnosti.

Podpora launchu je v nadlinkách, ktoré pripravila agentúra Komplot Creative Advertising. PR aktivity má na starosti agentúra Seesame. Kampaň prebieha v televízii, printoch, na internete, sociálnej sieti Facebook a na vybraných lifestylových portáloch. Polminútový TV spot je zameraný na cieľovú skupinu žien, ktorej predstavuje devätnásť kombinácií čajov, bylín a ovocia.

Spoločnosť Baliarne obchodu, a.s. Poprad je podľa vlastných informácií najväčším výrobcom a spracovateľom kávy a čaju na slovenskom trhu. Spoločnosť so 100-percentným slovenským kapitálom ročne vyprodukuje 3000 ton kávy a 600 ton čaju.

Vizitka kampane                            

Názov kampane: Mistral - Neobyčajný čaj

Klient: Baliarne Obchodu Poprad, a.s.

Produkt: Mistral

Reklamná agentúra: Komplot Creative Advertising s.r.o

Kreatívny riaditeľ: Peter Hajdin

Art director: Maria Rojko

Copywriter: Adam Znášik, Peter Hajdin

Použité médiá: TV, Print, POS

Termín nasadenia: október -  december 2010

Produkcia televízneho spotu: WANTED s.r.o.

Réžia: Juraj Johanides

Názov pesničky použitej v spote: Neobyčajný čaj

Čaje Mistral redizajnovali. Kampaňou sa hlásia k prémiovému segmentu

Zdroj: inzercia