Ako uvádza server Mashable.com, Burger King vyzval McDonald’s, aby v jednorazovej akcii spojili a ponúkli konzumentom hamburger s názvom McWhopper. Malo ísť o spojenie burgera z dielne Burger Kingu s názvom Whopper a predponu „Mc“ typickej pre konkurenčnú spoločnosť.

Nový burger by sa mal predávať na špeciálnom pop-up mieste počas septembra. Všetky tržby z predaja by mali ísť v prospech Medzinárodného dňa mieru, ktorý sa uskutoční 21. septembra. Burger King pritom svoju myšlienku odôvodnil tým, že ak sa dvaja burgeroví giganti spoja, môžu ísť príkladom zvyšku spoločnosti.

Spoločnosť dokonca navrhla miesto predaja – špeciálny burger by sa mal predávať v Atlante, na polceste medzi centrálou obidvoch spoločností. Burger King v rámci kampane spustil aj webovú stránku, na ktorej používateľom predstavil niekoľko videí a informácie o špeciálnych McWhopper baleniach až po uniformy pre zamestnancov.

Na tento „vtípek“ Burger Kingu však McDonald’s nereagoval príliš pozitívne a žiadny spoločný burger sa konať nebude. Spoločnosť McDonald’s na svojom Facebooku diplomaticky uviedla, že naozaj ide o dobrú vec a zároveň skvelý nápad, ale...

„Páči sa nám nápad, ale myslím, že obe naše značky by mohli urobiť niečo väčšie. Zaväzujeme sa zvýšiť povedomie po celom svete, snáď sa k nám pridáte k zmysluplnému celosvetovému úsiliu,“ vyzýva konkurenciu CEO McDonald’s Steve Easterbrook.