Ako prvá sa v hre o „ozdravovanie“ burgerov zobudila konkurencia. McDonald's začal v roku 2016 odstránením konzervačných látok v kuracích nugetkách.
Predvlani v septembri upravil aj hamburgery, ktoré by dnes mali byť všetky bez konzervačných látok, umelých farbív a príchutí. Výnimku urobili iba pri nakladaných uhorkách.
Aj reťazec so žltým dvojoblúkom spustil pri predstavení tejto novinky kampaň. Bola však skôr decentná. Zdôrazňovala spoločenskú zodpovednosť a zameranie sa na potreby zákazníkov.
„Kráľ burgerov“ si novou kampaňou nezabezpečil v trende prvenstvo, ale silnejší hlas. V jeho novom spote hrá prím Whopper burger. V pozadí počuť pieseň od Dinah Washington s názvom „What's a difference a day makes”.
Počas 45 sekúnd má zákazník možnosť vidieť veľmi detailný rozklad jedla. „Najgustióznejšia“ je pleseň, ktorá najprv objíme hamburger ako jemná pavučina a nakoniec ho úplne pohltí.
Záber na Whopper po 34 dňoch vás na obed určite nenaladí. Burger King riskol to, že by sa mohol divákom zhnusiť na večné veky.
Odkaz na konkurenta
Provokácia však nie je len výkrikom do tmy. Pripomína
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?