Hlavnými postavami sa stali hasiči, ktorým značka v kampani vzdáva hold. Budiš sa spolu s nimi vydáva na misiu, ktorej spoločným cieľom je hasiť – v prvom prípade smäd, v druhom oheň.

„Cieľom kampane je zaujať nielen stálych zákazníkov, ale dostať sa do povedomia nových, a to práve záživnou a zámerne odľahčenou komunikáciou, plnou hravých aktivít,“ vysvetľuje senior brand manažér značky Budiš Vladimír Krescanko.

Animovaný spot nasadený v televízii je príbeh, v ktorom dobrovoľní hasiči fandia profesionálnym na súťaži. Hasiči odchádzajú na výjazd a práve v tom okamihu si jeden z dobrovoľníkov všimne požiar. Neváha, zapojí sedliacky rozum a spolu s ďalšími dobrovoľníkmi ide hasiť. Celá situácia pôsobí humorne, keďže jedného z nich vezú k miestu „nešťastia“ vo vani. Požiar uhasia a zachránia aj bačove údeniny.

Budiš v kampani vyzdvihuje myšlienku „Ak ju raz začnete piť, neviete s tým prestať“, ktorú používal už v prípade retro komunikácie s rýchlochodcom alebo cyklistom.

V rámci novej kampane sa značka rozhodla venovať hasičom aj svoju etiketu na 1,5 litrovom balení, ktorá prešla redizajnom. Budiš v tomto prípade uvádza, že ide o limitovanú edíciu.

„Komunikácia tejto kampane a súvisiace aktivity sú postavené na ľahkom humore a nadsázke, v podobe originálnych hrdinov na etikete, ktorí sa snažia pomerne nemotorne splniť si svoj sen – stať sa hasičom,“ dodáva spoločnosť.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Budiš vzdáva v kampani hold hasičom. Zmenil aj etikety

Zdroj: Budiš