Budiš sa s Krausovou talkšou spojil začiatkom predošlej televíznej sezóny, keď sa relácia okrem Primy vysielala aj na Joj.

Slovenské pramene a žriedla mali pôvodne dohodu uzavretú do konca roku 2014, napokon ale využili opciu a spolupráca trvala až do konca vlaňajška.

V prvom tohtoročnom vydaní Show Jana Krausa sa už sklená fľaša Budišu na stole neobjavila. Miesto toho pijú účinkujúcu „nebrandovanú“ limonádu, ktorý si hostiteľ relácie nazval po svojom – „krausináda“.

Budiš pri začiatku spolupráce uvádzal, že umiestnením produktu sa snaží osloviť okrem slovenských divákov aj tých českých. Značka zostala súčasťou relácie, aj keď šou vysielala opäť už len Prima. Jednotlivé diely sú dostupné aj na YouTube.

V minulom roku vstúpila do materskej spoločnosti Slovenských prameňov a žriedel, Water Holdingu, česká Kofola. Tá prevzala skupinu WAD Group (Zlatá studňa, Šofocola), ktorá má vo Water Holdingu 40-percentný podiel.  

J. Kraus je bez značkovej minerálky na stole po dlhých rokoch. Pred Budišom pil dlhodobo Mattoni z typickej zelenej fľaše.

Samotný moderátor spolupracoval s výrobcom Mattoni, spoločnosťou Karlovarské minerální vody aj nad rámec šou, keď účinkoval v jeho reklamných spotoch.

Mattoni bola v Česku dokonca prvou značkou, ktorá si umiestnenie produktu v televíznom formáte objednala – práve v Krausovej talkšou.

Česká legislatíva pozná product placement od júna 2010. Na Slovensku ho zákon oficiálne povolil o čosi skôr – v decembri 2009.