Oproti minuloročným kampaniam, v ktorých stavila na úsmev, alebo spravila zo zvierat upratovaciu čatu, si bratislavská zoo tentoraz trúfa tromfnúť najťažšie kalibre detskej zábavy – tablet, televíziu a hernú konzolu.
Kampaň pozostáva z viacerých vizuálov, ktorých hlavnými hrdinami sú deti a zvieratá. Komunikácia upozorňuje na súčasný trend, keď sa deti nevenujú ničomu inému, ako je ich tablet či smartfón. A na dôkaz, že existujú aj ďalšie zaujímavé veci naokolo, im ich zvieratá ukradli.
Zdroj: Jandl
„Pri tvorbe kampane sme sa inšpirovali zážitkami s vlastnými deťmi. Aj tie majú občas problém odložiť tablet či hernú konzolu a venovať sa inému druhu oddychu, pri ktorom by sa snáď aj trochu naučili. Výraz v tvári dieťaťa, keď sleduje naozajstného živého leva, je niečo, čomu zatiaľ našťastie nemôže konkurovať nic sprostredkované cez pixle obrazovky,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk copywriter z agentúry Jandl Daniel Feranec.
Cieľovou skupinou kampane sú rodičia, ktorým je známa situácia, keď sa snažia svoju ratolesť odlepiť od televízora či tabletu.
Zdroj: Jandl
Kampaň aktuálne pozostáva z troch vizuálov nasadených v printe a outdoore, pričom tvorcovská agentúra Jandl avizuje aj televízne spoty. Nasadená bude do konca leta.