V Cannes spoznali aj držiteľa Grand Prix v kategórii Direct Lions. Putuje agentúre FCB New York za kampaň Whopper Detour pre reťazec s rýchlym občerstvením Burger King. Ten si vzal na mušku konkurenčný McDonald's.

Burger King totiž predstavil aplikáciu, v ktorej bolo možné v priebehu pár dní objednať si burger Whopper za jeden cent. Zákazníci si ho však museli ísť zakúpiť do pobočky McDonald's, no vyzdvihnúť už v najbližšej predajni Burger Kingu.

Spoločnosť zapojila do kampane celkom 14-tisíc pobočiek McDonald's, ktorých obsluha nič netušila. Pohrala sa aj s logom, typické „M“ 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa