V Cannes spoznali aj držiteľa Grand Prix v kategórii Direct Lions. Putuje agentúre FCB New York za kampaň Whopper Detour pre reťazec s rýchlym občerstvením Burger King. Ten si vzal na mušku konkurenčný McDonald's.
Burger King totiž predstavil aplikáciu, v ktorej bolo možné v priebehu pár dní objednať si burger Whopper za jeden cent. Zákazníci si ho však museli ísť zakúpiť do pobočky McDonald's, no vyzdvihnúť už v najbližšej predajni Burger Kingu.
Spoločnosť zapojila do kampane celkom 14-tisíc pobočiek McDonald's, ktorých obsluha nič netušila. Pohrala sa aj s logom, typické „M“
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?