Národná bločková spoločnosť Tipos odštartovala novú národnú slovenskú lotériu kampaňou. Jej tvárou sa stala Eva Máziková.

V televíznom spote speváčka vyzýva Slovákov prostredníctvom vety „Odlož blok nabok“, ktorá je ústredným claimom celej kampane. Divákom tiež vysvetľuje, ako celá lotéria funguje a čo obnáša. „Za každý blok z nákupu, ktorý si odložíš, môžeš vyhrať až 10-tisíc,“ vysvetľuje.

Máziková v spote používa aj „zľudovené“ názvy pre mobilnú aplikáciu, ktorú nazýva „appka“, internetu hovorí „net“.

„Pri výbere kreatívneho riešenia sme mali viacero možností – koncept s pani Mázikovou bol jednou z nich. Tento koncept sme zvolili preto, lebo je zrozumiteľný, jasný a jasne zameraný na všetky relevantné vekové kategórie, ktoré chce Národná bločková lotéria osloviť,” uviedol pre Mediálne.sk hovorca spoločnosti Tipos Rastislav Čépe.

Ako ďalej dodáva, kampaň vzbudila záujem na celom Slovensku. „Zjavne sme mali šťastnú ruku pri výbere. Čo sa týka spolupráce s pani Mázikovou, ide o exkluzívnu spoluprácu na obdobie jedného roka s exkluzívnym právom opcie na ďalšie dva roky,“ dodáva.

Registrovať účtenky možno prostredníctvom webu spoločnosti Tipos, prostredníctvom aplikácie pre smartfóny, sms správy, zberné miesta Tiposu a vybrané obchody.

Bločkové šialenstvo od Tiposu má pod palcom Máziková

tipos_mazikova_blockova_loteria Zdroj: Facebook

Kampaň je od 16. septembra okrem televízie nasadená v printe, na webe a od októbra aj v rádiách. Za kampaňou stojí v reklame neznáma spoločnosť IX production, s ktorou Tipos spolupracuje od minulého roku, keď v závere roku 2011 vyhrala verejnú obchodnú súťaž. Viac informácií.

Riaditeľ Tiposu Ladislav Kriška v rozhovore pre denník Sme v auguste uviedol, že „náklady (na kampaň) nepresiahnu sumu bežnú na uvádzanie produktu Tiposu. Produkciu odhadujeme na 150- až 200-tisíc eur a náklady na nákup mediálneho priestoru na 300- až 350-tisíc eur.“

V rámci reklamnej komunikácie produktov Tiposu zabezpečuje nákup reklamného priestoru v médiách agentúra Unimedia.