Značka nealkoholických pív Birell spustila na slovenskom trhu svoju prvú vlastnú kampaň. Značka z porfólia Pivovarov Topvar komunikovala už aj v ostatných rokoch, využitím českého konceptu na vokajších nosičoch. Aktuálna kampaň, nasadená v čase štartu "reklamnej pivárskej sezóny", bola vytvorená pre slovenský trh od agentúry Vaculik Advertising a využíva ako hlavné médium televíziu.
Hlavným posolstvom kampane je odkomunikovať výnimočnosť výrobného procesu nealkoholického piva Birell, ktoré podľa výrobcu prechádza ako jediné vo svojej kategórii neprerušeným komplexným kvasným procesom tak ako všetky klasické ležiaky.
„Najväčšou inšpiráciou pri tvorbe reklamnej kampane bol samotný produkt. Výnimočnosť výrobnej technológie Birellu sme pretavili do kreatívnej platformy,“ uviedol pre Mediálne.sk copywriter z agentúry Vaculik Advertising Marek Konečný.
Premiérová komunikácia značky prebieha prostredníctvom televízneho spotu, v ktorom sú zobrazení ľudia v rôznych situáciách – speváčka na koncerte, muži pri pozeraní hokejového prenosu, mačka sledujúca práčku alebo muž v kaderníctve. V jednom okamihu sa vypne elektrina a všetko sa preruší. Voice-over na konci spotu vysloví hlavnú myšlienku dejovej línie „Nikto nemá rád, keď sa dobré veci prerušia v najlepšom“ a tým vysvetlí aj claim kampane „Chuť dotiahnutá do konca“.
Kampaň pripravila reklamná agentúra Vaculik Advertising, o produkciu sa postarala česká spoločnosť Savage.
- Pozrite si spot na blogu reklamy: Chuť dotiahnutá do konca
Vizitka kampane
Creative director: Dejan Galovič
Art director: Michal Balla
Copywriter: Marek Konečný
Strategy planner:: Radka Stratená
Account manager: Lenka Jaslovská
Produkcia: Savage
Režisér: Wolfberg
Kamera: Alexandr Šurkala
Hudba Michal Šťastný "Amak"