V sebavedomej kampani sa značka „vychvaľuje“ s úspechmi, ktoré nadobudla na domácich a zahraničných súťažiach. Na utorkovej titulke denníka Sme verejnosti odkazuje, že súťaže Zlatá pivná pečeť sa nezúčastnila z dôvodu, aby dostali šancu na víťazstvo aj ostatní. A blahoželá tým, ktorí vyhrali.

„V oblasti výroby nealkoholického piva a radlerov sa považujeme za skutočných odborníkov. To, že svoju prácu robíme dobre, nám potvrdzuje nielen obľuba Birellu u spotrebiteľov, ale aj ocenenia z mnohých národných a medzinárodných súťaží, ktorých sa Birell zúčastňuje, vrátane najprestížnejšej slovenskej degustačnej súťaže Slovenská pivná korunka, ktorú Birell v nealko kategórii nedávno bezkonkurenčne ovládol,“ povedala marketingová manažérka značky Birell Veronika Hořáková.

Birell tiež na obálke hovorí, že sa zúčastňuje len súťaží, v ktorých ide o veľa. Okrem Slovenskej pivnej korunky sa prostredníctvom reklamy pýši oceneniami na Australian International Beer Awards, World Beer Awards, Zlatý pohár Piver, Cena sdružení přátel piva a World Beer Cup.

Súčasťou vizuálu sú aj dve fľaše – jedna neobrandovaná s „no name“ medailou a druhá fľaša Birellu obvešaná niekoľkými oceneniami.

Birell si kúpil titulky denníkov. Vyzdvihuje svoje víťazstvá

Sme - 21. 6. 2016

„Veríme, že ocenenia sú niečím, čo spotrebitelia čím ďalej tým intenzívnejšie vnímajú, preto naši sládkovia starostlivo vyberajú súťaže, ktoré sa konajú pod záštitou národných združení výrobcov piva a sladu, ako sú napríklad súťaže Slovenská pivná korunka či České pivo,“ doplnila V. Hořáková.

Aktualizované 22. júna: Po utorkovom vydaní Sme sa inzercia Birellu objavila v stredu ako prebal novín aj v najčítanejšom denníku Nový Čas. Rovnakú dvojicu novín - Sme a Nový Čas - si na „celotitulkovú“ kampaň vlani v auguste vybrala aj Ikea

Aktualizované 23. júna: V utorok si značka Birell okrem titulky Sme kúpila aj titulku denníka Šport. Kampaň počas celého týždňa nasadila aj v online na weboch Sme.sk a Čas.sk a zároveň aj na vlastnej Faceboovej stránke.

„Kampaňou chceme v prvom rade upriamiť pozornosť spotrebiteľov na kvality nášho nealkoholického piva Birell, ktoré potvrdili nielen spotrebitelia, ale aj pivní experti. Kampaň sme rozbehli na titulkách najčítanejších slovenských denníkov, aby sme dosiahli čo najväčší reach a predstavili naše úspechy čo najväčšiemu počtu spotrebiteľov,“ vysvetľuje V. Hořáková.

Kreatívny koncept kampane pre Pivovary Topvar a ich značku Birell pripravila česká agentúra Leo Burnett Advertising Praha, s ktorou značka dlhodobo spolupracuje.