Hlavnú kampaň, ktorú nasadila počas letných mesiacov, podškrtla claimom „Chuť oprieť sa do pedálov – chuť pokračovať“, naznačuje, že vo svojej komunikácii sa zameriava najmä na cyklistov.

Cyklistom prispôsobila aj tvar fľaše – Pivovary Topvar pod značkou Birell uviedli na trh nové, väčšie 0,75-litrové balenie. Fľaša je pri tom zámerne dizajnovaná tak, aby sa zmestila aj do držiaka nápojov na bicykli.

„Birell je nápoj, ktorý je vhodný na dopĺňanie tekutín pri aktívnom trávení času, kam patria aj obľúbené športy, ako sú napríklad cyklistika, turistika či inline korčuľovanie. Práve na ľudí, ktorí žijú aktívne, je zamerané nové balenie. Fľaša je navyše ľahká a uzatvárateľná,“ uviedla pre Mediálne.sk brand manažérka pre Birell Jana Vainerová. 

Birell prestavil svoju novinku aj v televíznom spote, kde voice-over vysvetľuje, že novinka Birell Pomelo & Grep je v novej PET fľaši s praktickým objemom a ideálna na výlety. „Osviež sa na každom kroku,“ prízvukuje.

Okrem televízie je kampaň nasadená v outdoore, online prostredí prostredníctvom bannerov a preroll spotov na YouTube a na sociálnych sieťach.

„Špeciálnu pozornosť venujeme aj vytváraniu contentu na našej webovej platforme birell.sk, ktorá je zameraná na aktívny životný štýl," tvrdí.

Birell cieli na cyklistov. Prispôsobil im aj fľašu

Zdroj: Pivovary Topvar

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Triad Advertising.