Nová agentúra bude pre Billu zastrešovať korporátne a produktové PR, mediálnu, krízovú komunikáciu, CSR aktivity a magazín Kulinárium.
„Veľmi si vážime, že sa Billa rozhodla osloviť na zabezpečenie PR služieb práve PRime time. Naším aktuálnym cieľom je pomôcť Bille etablovať novú komunikačnú stratégiu a zladiť navzájom všetky nástroje a kanály, aby sme výrazne posilnili pozitívne vnímanie tejto obchodnej siete,“ hovorí o cieľoch agentúry Managing Director PRime time Martin Mazag.
V minulosti sa o PR aktivity značky starali agentúry PR.Konektor, event2all a Grape PR.
Billa sa od mája prezentuje imidžovou kampaňou, ktorá má za cieľ posunúť svoj pozicioning a zároveň garantovať nižšie ceny ako konkurencia. Kreatívu pre reťazec zastrešovala agentúra Mark4Agency.
Ako uvádza reťazec, v roku 2016 je prioritou spoločnosti zintenzívnenie komunikácie a príprava viacerých produktových a komunikačných noviniek.
Billa v súčasnosti prevádzkuje na Slovensku 131 supermarketov a zamestnáva takmer 4-tisíc pracovníkov. Podľa výšky ročných tržieb je štvrtým najväčším maloobchodníkom na Slovensku. Vlani ich zvýšila medziročne o necelé tri percentá na 472 miliónov eur. Čistý zisk predajcu sa znížil na 4,1 milióna eur z predvlaňajších 6,3 milióna eur.