V novej komunikačnej kampani spoločnosti Billa sa od stredy predstavuje taliansky šéfkuchár Giuseppe Daddio.
V televíznom aj rozhlasovom spote tvrdí, že vie, kde má hľadať kvalitu a čerstvosť za najlepšiu cenu.
Zákazníkom bude radiť v novom formáte letákov a na špeciálnych stojanoch umiestnených v obchodných prevádzkach ako variť z bežných potravín, čerstvého ovocia, zeleniny a produktov privátnych značiek Clever a Naše bio.
"Billa rodina bol komunikačný koncept na určité obdobie, ktorý prirodzeným spôsobom dožil. Šéfkuchár Giuseppe ide v komunikácii kvality a čerstvosti ďalej a radí ako z tých najlepších surovín vytvoriť chutné jedlo" vysvetlila dôvod zmeny komunikačného konceptu pre Mediálne.sk Martina Kovacs, marketingová manažérka spoločnosti.
Kampaň pripravili v spolupráci so slovenskou agentúrou Roland Torsten Advertising.
Pôvodná správa vydaná 3. septembra 2012
Billa bude mať nový slogan a komunikačný koncept
Maloobchodný reťazec Billa začne čoskoro používať nový slogan a v komunikácii bude mať aj novú tvár.
Sieť patriaca do nemeckej skupiny Rewe predstaví nový komunikačný koncept budúci týždeň v stredu 5. septembra.
Billa začne odvtedy používať nový slogan „Presne podľa mojej chuti“. Žiadosť o registráciu ochrannej známky podala Billa na Úrade priemyselného vlastníctva v polovici augusta.
Doterajšiu Billa rodinu zároveň nahradí v komunikácii nová tvár, šéfkuchár Giuseppe. Zmenu podporí televízna a rozhlasová kampaň, inzeráty v printoch a reklama na vonkajších nosičoch. „Nový dizajn sa prejaví aj v našich letákoch a aj samotných filiálkach. V hlavnom letáku pribudnú tipy a recepty, ktoré si zákazníci nájdu aj v špeciálnych stojanoch v predajniach a budú si môcť odniesť domov a zbierať,“ uviedla pre Mediálne.sk marketingová manažérka spoločnosti Billa Martina Kovacs.
Kovacs nastúpila do funkcie marketingového manažéra spoločnosti od 1. júla, nahradila Branislava Kubáňa, ktorý ku koncu júla v Bille ukončil pracovný pomer.
Billa je v súčasnosti hlavný sponzor kuchárskej šou MasterChef, ktorú minulý týždeň spustila slovenská televízia Markíza spoločne so sesterskou českou TV Nova. Podporuje ju so svojimi privátnymi značkami Clever, Billa, Naše Bio. Program o varení spojený s menom českého šéfkuchára Radka Šubrta sponzorovala Billa so svojou značkou Clever začiatkom tohto roku aj v českej televízii Prima.
Supermarketom Billa vlani na Slovensku vzrástli tržby na 423 milióna eur. V súčasnosti ich prevádzkuje 118 a zamestnáva viac ako 3600 pracovníkov.
„V tomto roku rovnako ako aj po iné roky pracujeme súbežne na otváraní nových pobočiek a zároveň rekonštruujeme už existujúce,“ dodala Kovacs.