Spoločnosť Billa prevádzkujúca sieť supermarketov zmenila v novom roku názov a niektoré parametre svojho lojalitného programu.

Nový vernostný program reťazca sa volá Billa Bonus Club a jej členom ponúka aj ďalšie nové výhody.

Dizajn karty vznikol v bratislavskej reklamnej agentúre Roland Torsten Advertising.  Postupne ho Billa použije na vernostných kartách v siedmich krajinách nášho regiónu. Staré lojalitné karty platia naďalej, ich výmenu neplánujeme, na požiadanie ich zákazníkovi vymeníme,“ uviedla pre Mediálne.sk marketingová manažérka Billa Slovensko Martina Kovacs.

Billa Slovensko vynovila svoj vernostný program

Držitelia pôvodných kariet môžu využívať všetky benefity členov Billa Bonus Clubu. Základnou výhodou nového programu je, že jeho členovia získavajú body už pri každom nákupe.

Každý týždeň budú mať k dispozícii rôzne zľavy na vybrané druhy tovarov, narodeninové zľavy a ďalšie vernostné akcie ako napríklad zvýhodnené nákupy u externých partnerov Billa Slovensko.

V „náborovej“ časti kampane, v období od 7. do 31. januára 2013, budú v predajniach vyškolení asistenti zákazníkom objasňovať koncept nového programu. Nové Billa Bonus Club karty sú personalizované, na karte je meno zákazníka, zákaznícke číslo a EAN kód.

Od nášho nového lojalitného programu očakávame, že ho bude využívať viac ľudí a prinesie ešte viac výhod našim verným zákazníkom,“ uviedol v tlačovej správe CEO Billa Slovensko a ČR Jaroslaw Szczypka. 

Z minuloročného septembrového prieskumu agentúry TNS Slovakia vyplynulo, že najviac zákazníkov na Slovensku vlastní vernostné karty obchodných reťazcov v poradí Tesco, Coop Jednota a Billa.