Z kuchárskej šou Masterchef vysielanej na Markíze rovno do denného seriálu Panelák na konkurenčnej stanici Joj.

Potravinársky reťazec Billa už po druhýkrát na televíznej obrazovke otvoril svoju fiktívnu predajňu, ktorá tentokrát slúži obyvateľom paneláku.

Po prvýkrát Billa z nemeckej skupiny Rewe "otvorila" televízny obchod v spomínanej kuchárskej šou Masterchef, kde si kandidáti mohli vyberať ingrediencie pre súťažný recept.

„S televíznym Billa obchodom sme sa rozhodli pokračovať najmä vďaka úspechu a dobrým zákazníckym ohlasom, ktoré priniesol v relácii Masterchef. Umiestnenie predajne v deji malo svoje opodstatnenie a tvorilo prirodzenú súčasť šou,“ uviedla pre Mediálne.sk marketingová manažérka Billa Slovensko Martina Kovacs.

Billa prešla z Masterchefa do Paneláku

Zdroj: event2all

Billa účinkovaním v kuchárskej reality šou vyskúšala na Slovensku nový koncept sponzoringu. Nejde pri ňom iba o product placement pozostávajúci z niekoľkých produktov zakomponovaných do deja, ktoré diváci môžu ľahko prehliadnuť, ale o veľkú predajňu, ktorá je dejiskom mnohých dialógov a udalostí odohrávajúcich sa v seriáli. Obyvatelia z Paneláku budú nakupovať v Bille po celý rok. 

„Panelák je dlhodobo najúspešnejší slovenský seriál a jeho obyvatelia chodia pravidelne nakupovať potraviny. V jedenástej sérii sa diváci konečne dozvedeli miesto. Našim marketingovým cieľom je posilnenie pocitu nákupu v Billa ako logicky prvej voľby a tiež zdôraznenie jej predností,“ uviedla.

Značka Billa využila tento komunikačný kanál aj z dôvodu, že divákom chce prostredníctvom zmenšenej repliky reálnej predajne ukázať, čím sa líši od konkurencie.

„Dizajn našich predajní kontinuálne vylepšujeme a snažíme sa našim, zväčša mestským zákazníkom, priniesť moderné prostredie, v ktorom sa budú cítiť príjemne. Chceme byť totiž najkrajší a najčerstvejší,“ uzavrela.

V Paneláku sa product placement objavuje už dlhšie, hrdinovia už v minulosti pili nápoje značky Toma, jedli jogurty Rajo, čítali Nový čas či Týždeň.