Billa sa v novej kampani chce odprezentovať ako pekný obchod, ktorý je vždy za rohom a presne podľa chuti zákazníkov.

„Billa svoj claim „Presne podľa mojej chuti“ nemení. Rovnako i hlavný predstaviteľ kampane kuchár Giuseppe naďalej ostáva ambasádorom značky Billa. Cieľom komunikačného konceptu „Vyberie si každý” je priblížiť značku Billa širokej skupine zákazníkov a ponúknuť im tovary a služby, nech už sú ich potreby a preferencie akékoľvek. V Bille si vyberie každý, bez ohľadu na to, či preferuje nízke ceny, kvalitu alebo čerstvosť ponúkaného sortimentu,” uviedol pre Mediálne.sk marketingový riaditeľ spoločnosti Billa Slovensko Oliver Vališ.

Prvá kampaň v tomto roku sa nesie v duchu „Sedem hviezdnych úspor“ , v rámci čoho Billa predstavila sedem položiek tovaru za zvýhodnenú cenu – akciová ponuka, najvýhodnejšia cena v týždni či špeciálna nedeľná akcia a ďalšie.

Súčasťou kampane sú dva televízne spoty, ktorých kreatíva vykresľuje rôzne životné situácie, v ktorých nemajú ľudia na výber. V porovnaní s tým je pohodlný nákup v Bille, kde si môžu vybrať presne to, čo im vyhovuje.

Aj napriek zmene reklamného konceptu si Billa ponechala svoju tvár, talianskeho kuchára Guiseppeho. Ten sa objaví v závere, súčasne s novým claimom.

Komunikačný koncept vznikol v spolupráci s rakúskou reklamnou agentúrou Mark4 a bol adaptovaný na slovenský trh.

Poznámka: V úvodnej vete sme zmenili informáciu o ukončení používania claimu „Presne podľa mojej chuti“. Billa naďalej plánuje využívať aj toto spojenie.