Koncept je postavený na príbehu šiestich postáv, ktoré omylom v rakete opustili svoju planétu. Po tom, ako im začne dochádzať palivo, palubný počítač ich naviguje do predajne Billa. Aby sa mohli dostať domov, potrebujú loď natankovať vitamínmi.

„Kampaň má aj náučný charakter, pretože pomáha deťom spolu s Loptošmi dozvedieť sa viac o vitamínoch a zároveň popri tom zažiť aj rôzne dobrodružstvá,“ hovorí marketingová riaditeľka zo spoločnosti Billa Denisa Pernicová.

Šesticu plyšových postáv si môžu zákazníci kúpiť po nazbieraní špeciálnych „loptošských“ bodov, ktoré sa lepia na hraciu kartu. Jeden bod získajú za každých 5 eur nákupu. Za 10 bodov je Loptoš dostupný za 4,99 eura, pri 20 bodoch je cena hračky necelé dve eurá. Bežná cena bez predloženia bodov je 9,99 eura.

Body je možné získať aj za nákup vybraných produktov označených v akciovom letáku. Akcia potrvá od 24. augusta do 25. októbra.

Kampaň pobeží v televízii, printe, outdoore, online a prostredníctvom POS materiálov. Podporená je aj na vlastnej microsite www.bilaloptosi.sk, kde reťazec informuje o Loptošoch, kampani či hre. Značka ju uviedla tiež prostredníctvom teasingu spojeného s odpočítavaním do začiatku akcie. Loptoši majú aj vlastný komix, ktorý bude vychádzať každý týždeň počas trvania kampane.