Zákazníci Billy môžu od 9. novembra zbierať nálepky za každých päť eur nákupu, tentoraz si body môžu uplatniť ako zľavu na kuchynský riad značky Waves od J. Olivera.

„Neustále hľadáme nové a zaujímavé vernostné programy, ktorými chceme odmeniť našich zákazníkov. Jamie Oliver je uznávanou osobnosťou na celom svete a je veľmi obľúbený aj na Slovensku. Preto sme sa rozhodli s ním spolupracovať. Jeho značka ponúka praktické a overené produkty v špičkovej kvalite,“ uviedla ku kampani hovorkyňa Billa Slovensko Denisa Pernicová.

V sete, ktorý reťazec uviedol, je dovedna deväť produktov – príbor, misky, hrnček a niekoľko druhov tanierov. Billa ich bude zákazníkom ponúkať do 29. januára, alebo kým nevypredá zásoby.

Zákazník si produkt zo série Waves môže kúpiť za minimálne sedem nálepiek. Jednou hracou kartou je zároveň možné uplatniť si zľavu najviac na štyri kusy jedálenského riadu. Akcia platí aj pre držiteľov karty Billa Bonus Club – za produkty môžu platiť bodmi z nej.

Riad Waves od J. Olivera zákazníkom v spotrebiteľskej akcii v minulosti ponúkal napríklad reťazec Albert v Česku. Kampaň bežala v roku 2014.

Billa má teraz adaptovaný rovnaký spot, aký využíval Albert. Ide o reklamu, ktorú vytvorila spoločnosť známeho britského kuchára. Pre slovenskú Billu spot upravila agentúra Mark4.

Kampaň s Jamiem Oliverom má momentálne skupina Rewe, do ktorej patrí Billa, len na slovenskom trhu. „Cieľom kampane je ponúknuť zákazníkom praktické produkty vo vysokej kvalite, ktoré budú dostupné exkluzívne len v sieti Billa,“ dodala D. Pernicová.

Na rovnakom princípe majú vernostné programy postavené aj konkurenčné reťazce. Samotná Billa už takisto realizovala niekoľko zberateľských akcií – zákazníci si so získanými bodmi mohli uplatniť zľavu na postavičky Loptošov, Vitamanov či hrdinov Hviezdnych vojen.