V Bille bude zodpovedná za vedenie tímu marketingu a komunikácie, zastrešovať bude nadlinkové a podlinkové aktivity, ako aj PR reťazca.

„Mojím cieľom je priniesť strategické a koncepčné riešenia, nový impulz, nové myšlienky do komunikácie Billy,“ uviedla R. Belková.

Nová posila Billy pracuje v oblasti FMCG viac ako desať rokov, pôsobila v spoločnostiach Mecom Group, Rajo či Palma Tumys. V Tescu sa podieľala napríklad na kampani Zapatrošení Šmolkovia, v spoločnosti pracovala aj na implementácii nového komunikačného konceptu značky Tesco, a tiež na medzinárodných projektoch.

V Bille na pozícii nahradila Olivera Vališa, ktorý do spoločnosti nastupoval vo februári 2014 a šéfom marketingu Billa Slovensko sa stal v októbri. Pred nástupom do materskej firmy Billy Rewe International AG pracoval ako marketingový manažér pre McDonald’s Slovensko.

Billa v komunikácii na spotrebiteľov pracuje od jesene 2012 so sloganom Presne podľa mojej chuti. Ambasádorom značky je taliansky kuchár Guiseppe Daddio, ktorý je aj tvárou reklamných spotov.

Reťazec komunikuje okrem toho aj alternatívne, realizuje lojalitné kampane postavené na zbieraní bodov či nálepiek. V prvom prípade vlani zákazníci za body dostávali postavičky Vitamanov, v druhom mali vyskladať Knihu nálepiek v rámci kampane Dobrodružný oceán. Tento rok na jar Billa zopakovala Vitamániu, ktorú opäť podporila aj TV spotmi.