Billa má novú privátnu značku Billa

V sieti supermarketov Billa sa v posledných mesiacoch začali objavovať výrobky v obaloch s názvom reťazca a jeho korporátnym žlto-červeným dizajnom. Ide o novú privátnu značku, ktorú Billa pridáva k dvom doterajším - potravinovej Clever a drogériovej My. Billa má okrem toho viaceré vlastné produktové rady - napríklad hotové jedlá Chef Menü či mliečne biovýrobky.

Billa má novú privátnu značku Billa
Zdroj: MARTIN JAGER

"Hlavným dôvodom je neustále sa zvyšujúci záujem o privátne značky na slovenskom trhu a takisto snaha ponúknuť zákazníkom alternatívu za nižšiu cenu k značkových výrobkom," vysvetlil pre Mediálne.sk operatívny riaditeľ Billa Slovensko Jiří Králíček.

Pod značkou Billa ponúka reťazec v súčasnosti napríklad syr Grana Padano, čaje, medy a viacero iných potravinových produktov. "Postupne chceme mať pod značkou Billa výrobky vo všetkých potravinových tovarových skupinách," dodal Králíček. Benefitom pre zákazníkov má byť nižšia cena pri kvalite porovnateľnej k značkovým výrobkom.

Billa zatiaľ neplánuje špeciálne marketingové aktivity na podporu novej produktovej značky, základným nástrojom na jej propagáciu má byť pravidelný leták Billa.

Spoločnosť Billa pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku, v súčasnosti ich prevádzkuje 116 a zamestnáva takmer 3 600 pracovníkov. Billu vlastní nemecká Rewe Group, svoje predajne prevádzkuje v desiatich európskych štátoch.