Nová agentúra, ktorá v tendri zvíťazila spomedzi štyroch slovenských PR agentúr, zabezpečí poradenstvo v oblasti public relations, CSR a marketingovej komunikácie.

„Veríme, že tím agentúry Grape PR so svojimi viac ako 10-ročnými skúsenosťami v oblasti komunikácie bude pre nás silným strategickým partnerom,“ uviedol v tlačovej správe riaditeľ marketingu spoločnosti Billa Oliver Vališ.

Dlhodobo sa o PR značky Billa starala reklamná agentúra event2all. Tá sa takisto tendra zúčastnila a hoci v ňom nezvíťazila, s reťazcom bude spolupracovať naďalej na niektorých ďalších projektoch. Najbližšie napríklad na februárovom evente Billa Cup, kde sa oceňujú najlepšie predajne reťazca. 

Posledná reklamná kampaň spoločnosti Billa pochádza z dielne rakúskej reklamnej agentúry Mark4 Agency. Na kampaniach pre Billu pracuje aj slovenská agentúra Effectivity Powered by Publicis.