Do Billy nastúpila K. Kirchnerová po vyše polročnom pôsobení vo Falcku, kam prišla ako PR manažérka vlani v máji.

K. Kirchnerová pôsobí v PR 13 rokov, ako špecialistka externej komunikácie pracovala napríklad aj v Poštovej banke, neskôr bola projektovou a PR manažérkou pre vzdelávací startup. Na začiatku kariéry pracovala ako redaktorka ekonomickej sekcie v tlačovej agentúre SITA, kde sa venovala hlavne retailovým témam.

„Mojou ambíciou je posilniť predovšetkým korporátnu komunikáciu, komunikáciu vlastných značiek, ako aj prinášať nové PR projekty podporujúce imidž spoločnosti Billa ako cenovo dostupného reťazca,“ uviedla K. Kirchnerová.

Pozíciu hovorcu v Bille doteraz zastávala Denisa Pernicová, ktorá sa bude teraz primárne zameriavať na posilnenie pozície značky v retailovom segmente z pozície marketingovej riaditeľky.

Vo Falcku je momentálne zodpovedná za komunikáciu Jana Galera Matúšová, ktorá vedie PR a marketing od začiatku vlaňajška. Posilu na PR oddelenie hľadala spoločnosť nedávno aj inzerátom na džobportáli.