Nie je to prvýkrát, čo Billa cieli na najmenších. Reťazec si v priebehu minulého roka „podchytil“ deti v kampaniach Vitamani a s knihou nálepiek Dobrodružné cestovanie v čase.

Počas kampane môžu zákazníci získať za každých 15 eur nákupu balíček s jednou postavičkou z Hviezdnych vojen zadarmo. V prípade, že si súčasne kúpia vybrané produkty označené v akciových letákoch, získajú ďalšiu zdarma. Celkovo ich je 25 a je možné zakúpiť ich aj samostatne za cenu 1,49 eura.

„Predpokladáme, že naša nová kampaň urobí radosť nielen deťom. Hviezdne vojny sú fenomén, ktorý už takmer 40 rokov oslovuje desiatky miliónov ľudí na celom svete a svojich fanúšikov má vo všetkých vekových kategóriách,“ uviedla marketingová riaditeľka Billa Slovensko Denisa Pernicová.

Súčasťou kampane je aj predaj ďalšieho sortimentu s tematikou Hviezdnych vojen, ako sú DVD, poháre s potlačou, maľovanka, zberateľská krabička na figúrky či poduška na pečiatkovanie alebo detská kniha. Kampaň bude prebiehať do 24. mája alebo do vypredania zásob.

Kampaň so Star Wars v minulosti predstavilo aj konkurenčné Tesco. V rámci zberateľskej kampane za každých 5 eur nákupu reťazec rozdával jednu nálepku, v prípade nazbierania 10 nálepiek získal zákazník zľavu 70 percent na plyšového hrdinu z limitovanej edície Angry Birds – Star Wars.