Nie je to po prvýkrát, Billa podobnú zberateľskú súťaž predstavila už po štvrtýkrát. V minulosti spotrebitelia zbierali napríklad zvieratá z praveku.

Uvedeniu kampane predchádzal „tajomný“ teasing – v priestoroch jednej z predajní Billa sa objavil skutočný potápač, ktorý splašene behal po predajnej ploche, objavil sa v oddelení pečiva či pri cukrovinkách.

V súčasnosti je v médiách nasadený televízny spot, ktorý Billa prezliekla do animovaného šatu. „Pridaj sa k nám, nasadni do Billa ponorky a objav more dobrodružstiev. Ak si pravý morský výskumník, tak nájdeš všetko, čo hľadáš. Dobrodružstvo žije s oceánom v Bille,“ vysvetľuje detský voice-over.

Spotrebiteľov tiež navádza, aby zbierali morských živočíchov, nalepili ich do knihy a hrali o super ceny.

Súčasťou zberateľskej mánie je Kniha nálepiek, ktorú môžu zákazníci získať za necelé 2 eurá. Kniha obsahuje miesto na 210 nálepiek, pričom princíp zbierania ostáva rovnaký ako v predchádzajúcich súťažiach. Reťazec rozdá spotrebiteľom balíček s piatimi nálepkami za každých 10 eur nákupu. Billa ponúka možnosť samolepky si prikúpiť, každý balíček za 50 centov.

Billa podporila zberateľskú mániu aj na webe prostredníctvom špeciálnej webovej stránky, kde na zberateľov čaká kvíz, omaľovánky, hra a burza nálepiek. Zberateľom, ktorým sa podarí zaplniť celý album získajú certifikát a možnosť získať ceny v žrebovaní.

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Effectivity Powered by Publicis potrvá do 25. novembra 2014. Kampaň je okrem televízie nasadená v outdoore, televízii, online, printe a v instore.

Reťazec už na jar tohto roku spustil podobný teasing zameraný na detského spotrebiteľa. V hlavných úlohách bol vtedy nákupný vozík, ktorý sa samovoľne pohyboval v priestoroch predajne. Video odštartovalo kampaň s názvom Vitamani. Viac informácií.