Cieľom kampane je inšpirovať ľudí, aby si uvedomili, že aj keď smartfóny sú v ich životoch veľmi dôležité, počas sviatku svätého Valentína by ich mali odložiť a venovať sa svojim blízkym.
„Telefóny nám síce umožňujú zostať v kontakte s najbližšími, aj keď práve nemôžeme byť s nimi. Ako ale dosiahnuť správnu rovnováhu, aby nás mobilný svet nevytrhol úplne z reality? To je posolstvo valentínskej kampane Huawei a tiež téma prieskumu, ktorý výrobca realizoval s agentúrou IPSOS v 12 krajinách strednej a východnej Európy,“ uvádza značka.
Valentínky mali možnosť ľudia napísať od 1. do 7. februára do predinštalovanej aplikácie v telefóne Huawei Mate 10 lite v bratislavských predajniach Nay v OC Aupark, Orange v OC Central a v predajni O2 v centre Bory Mall. Toto prianie sa následne zobrazuje od 10. do 14. februára na bigboarde. Všetci účastníci sú e-mailom informovaní o presnom dátume a čase uverejnenia.
Ambasádorom kampane sa stal tanečník a choreograf Laci Strike, ktorý zo značkou spolupracuje dlhodobo a na Slovensku je tvárou jej kampaní.
Súčasťou kampane je aj súťaž o smartfón Huawei, ktorý získa autor najoriginálnejšieho priania. Huawei zároveň ponúka smartfón Mate 10 lite za špeciálnu zníženú cenu.