Za novou kampaňou opäť stojí reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Jej kreatíva je inšpirovaná skutočným životom Bekima. Aj v ňom sa totiž venuje deťom v školách či detských domovoch, kde vedie motivačné prednášky.
Bekim si v novom spote pri návšteve ďalšej zo škôl zabudol vozík. Detskí fanúšikovia mu preto chceli pomôcť a spred budovy ho do preplnenej telocvične vlastnoručne preniesli. Operátor tak odkazuje na benefit, ktorý v kampani komunikuje – automatické prenášanie neminutých dát v paušáloch Áno do ďalšieho mesiaca.
Hlavný hrdina si pri prenášaní nakrúca aj bežný školský život, ktorého pokojnú hladinu rozvíri práve jeho príchod – školníka na chodbe či chemický pokus v laboratóriu.
Novú reklamu natáčali v bratislavskom Starom Meste v priestoroch gymnázia „Gamča“. Účinkuje v ňom viac ako stovka školákov.
Televízny spot, ktorý Telekom nazval „Preniesli sme Bekima a vy si môžete preniesť svoje dáta“, doplní online kampaň. Tá odkomunikuje prenášanie dát na rôznych formátoch vrátane samostatných krátkych online videí na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane
- Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
- Kreatívny riaditeľ: Jakub Kuvik
- Copywriter: Ivana Polohová, Andrej Hrivnák
- Art director: Veronika Holaňová
- Unit director: Tatiana Hrutková
- Account manager: Hana Ruttkayová, Zuzana Gazdová
- Strategy planner: Klaudia Linkeschová
- Réžia: Jan Švejkar
- Produkcia: Hitchhiker Films
- Hudba: Fatmusic
- Mediálna agentúra: Wavemaker