Novinku uviedol výrobca Mondelēz International na trh v dvoch príchutiach - kakaové s lieskovými orieškami a mliečne s príchuťou medu. Krém natretý priamo na sušienke využíva spoločnosť na komunikáciu produktu s mottom „nožom definitívne odzvonilo“.

BeBe Dobré ráno Mazané uvádza výrobca podobne ako zvyšné produkty v rámci značky ako súčasť zdravých raňajok.

Výrobca má novinku podporiť komplexnou kampaňou s TV reklamou, online aktivitami – bannermi, na Facebooku, v outdoree, samplingom, instore ochutnávkami a PR aktivitami.

BeBe Dobré ráno Mazané sa predáva ako 50-gramové balenie s odporúčanou cenou 0,49 eura. Cielenie na zákazníkov, ktorí preferujú cereálne raňajky, podporuje dlhodobo webstránka Liga za dobré raňajky.

Pôvodný produkt BeBe Dobré ráno sa predáva v niekoľkých príchutiach, naposledy výrobca uviedol BeBe Dobré ráno s jogurtom, kde sú sušienky „spojené“ jogurtom.

Okrem klasických balení predáva Mondelēz aj rodinné packy s ôsmimi balíkmi. Rad BeBe Dobré ráno doplnila spoločnosť v roku 2011 aj o raňajkové cereálie „Mini“, ktoré sa predávajú v štyroch príchutiach.

Mondelēz International je globálnou spoločnosťou na výrobu cukroviniek, snackov, kávy a rozpustných nápojov. V portfóliu má značky ako Milka, Cadbury, kávy Jacobs či sušienky Oreo. Na slovenskom a českom trhu stojí aj za ďalšími značkami sladkostí – Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky, TUC a Zlaté.

Spoločnosť na Slovensku pôsobí od roku 1992, je nástupcom Kraft Foods. Nový názov používa spoločnosť po rozdelení firmy od mája 2013.