BeBe Dobré ráno má miniverziu. Ide medzi škatuľové cerálie

Potravinový koncern Kraft Foods minulý mesiac oficiálne rozšíril produktový rad sušienok BeBe Dobré ráno o nový mini formát. Novinku na rozdiel od ostatných produktov umiestnil do regálu raňajkových cereálií. Podľa spoločnosti zo spotrebiteľského prieskumu pri teste nového produktu vyplynulo, že zákazníci vnímajú "mini-Bebe" ako alternatívu k raňajkovým cereáliám.

„Umiestnením BeBe Dobrého rána Mini do regálu raňajkových cereálií chceme (spotrebiteľom) uľahčiť im orientáciu v obchode. BeBe Dobré ráno Mini je produkt, ktorý sa svojím charakterom a formou spotreby s touto kategóriou zhoduje“, vysvetľuje junior brand manažérka značky BeBe Dobré ráno Mini Lýdia Miňová.

BeBe Dobré ráno má miniverziu. Ide medzi škatuľové cerálie

Značka BeBe má pod sebou viacero produktov: BeBe Dobré ráno, BeBe Rodinné a BeBe Brumík. Každá z nich má podľa Miňovej vlastnú komunikáciu a čas či príležitosť k spotrebe. Napríklad BeBe Dobré ráno Kraft komunikuje ako sušienku k raňajkám.

V rámci podpory uvedenia BeBe Dobré ráno Mini na trh Kraft Foods komunikačne a takisto priamo na obchodnej ploche spolupracoval so spoločnosťou Danone, vo forme spoločných samplingov, tastingov a takisto cross promocií s jogurtom Activia. Novinku ponúka aj k jogurtom vo fast-foodovom reťazci McDonald's.

Spojitosť produktu s jogurtom komunikuje aj televízny spot, v ktorom voice-over vyzýva k vyskúšaniu mini sušienok s jogurtom a tiež stránka Liga za dobré raňajky, ktorá uvádza, že sušienky stačí nasypať, zamiešať a vychutnať si s jogurtom.

BeBe Dobré ráno má miniverziu. Ide medzi škatuľové cerálie

„Jogurt sme vybrali práve preto, že v Česku a na Slovensku sa konzumuje hlavne doobeda, čo vyhovuje raňajkovému positioningu BeBe Dobrého rána. Vďaka svojmu malému formátu sa výborne hodí do jogurtu a navyše príprava takýchto raňajok je veľmi jednoduchá a rýchla,“ vysvetľuje brand manažérka.

Novinka je k dispozícii v 50-gramovom a 300-gramovom formáte v kakaovej a orieškovej príchuti s medom. Kraft Foods o ďalších príchutiach momentálne neuvažuje. „Výrobok sa predáva od konca januára - od kedy sme postupne budovali distribúciu na trhu. To je pre nás ešte krátky čas na to, aby sme vedeli posúdiť celkové prijatie produktu spotrebiteľmi. Ak sa produkt ujme a bude im chutiť, radi prídeme s ďalšími príchuťami, ktoré budú pre spotrebiteľov atraktívne“, dodáva Miňová. Produktová novinka je dostupná okrem Slovenska aj v Českej republike a na maďarskom trhu.