Českí a slovenskí ambasádori budú vystupovať prevažne v online a značka ich spojila s jednotlivými produktovými radmi Bebe Dobré ráno.

V kampani sa objaví slovenská youtuberka Moma, český herec Lukáš Hejlík, moderátor rádia Europa 2 Vlado Varecha, česká blogerka Tereza in Oslo a jogínka Magdalena.

„Práve odlišnosti v ranných zvykoch nás rozdeľujú do viacerých skupín. Produkty Bebe Dobré ráno, či už ide o klasické, mazané, s jogurtovou kultúrou alebo mini sušienky, prípadne rad Na mäkko, sme preto spojili vždy s jednou zaujímavou osobnosťou, silnou na sociálnych sieťach, ktorá zároveň svojim správaním vystihuje danú sušienku,“ vysvetľuje manažérka značky Bebe Dobré ráno pre ČR a SR Veronika Demčíková.

So všetkými ambasádormi značka realizuje aj fanúšikovské súťaže s názvom „A aký si ráno ty?“. Komunikáciu posilnia aj aktivity realizované instore.

Myšlienku typológie rán a raňajok pripravila agentúra PR.Konektor, ktorá v kampani zastrešuje PR aktivity a v spolupráci s influencerskou agentúrou The Hive vybrala pre projekt vhodných ambasádorov.

PR.Konektor zabezpečil taktiež kreatívne návrhy dizajnov krabičiek, ktoré budú dostupné vo vybraných predajniach ako darček.

Digitálnu časť kampane zastrešila agentúra Peppermint, nákup médii má na starosti agentúra Carat.