Bažant Pohoda tento rok bez Tesca aj s novými partnermi

Približne mesiac zostáva do začiatku 15. ročníka letného hudobného festivalu Bažant Pohoda, ktorý od polovice mája sprevádza pestrofarebná komunikačná kampaň s claimom, aby si urobili svoju pohodu „do slova i do písmena“. Pohoda bude mať aj tentokrát početných sponzorov, oproti vlaňajšku došlo k odchodom aj príchodom firiem.

Niekoľko týždňov sa na webpárty oficiálnej stránky festivalu šírili otázky fanúšikov i návštevníkov, či sa britský reťazec Tesco spolu so svojou prevádzkou objaví na Pohode.

PR a media director Agentúry Pohoda Mário Gešvantner potvrdil, že Tesco, ktorý mal na festivale aj stanový supermarket, tento rok nebude sponzor. „Napriek tomu, že naša vzájomná spolupráca bola vyhodnocovaná na oboch stranách pozitívne, po zmene vedenia nášho partnera je ukončená. Tesco sa rozhodlo komunikovať svoju značku iným smerom,“ uvádza Gešvantner. Do Tesca tento rok nastúpila nová riaditeľka marketingu Mette Maix. Gešvantner dodáva, že organizátori robia všetko pre to, aby pre návštevníkov opäť zabezpečili podobnú predajňu, názov spoločnosti, ktorá by mohla tieto služby poskytnúť, zatiaľ neuviedol.

Spolu s Tescom festival nebude sponzorovať ani spoločnosť Garnier, ktorá na festivale rozdávala vzorky šampónov a sprchových gélov. S pohodou sa nebude tento rok spájať ani firma SHP Harmanec, poskytujúca hygienické potreby značky Harmony.

Generálnym partnerom je už po desiatykrát spoločnosť Heineken, ktorá na festivale komunikuje svoju vlajkovú loď Zlatý Bažant. Hlavným partnerom podľa Gešvantnera ostáva aj mobilný operátor Telefónica. K nemu pribudne Slovenská sporiteľňa, ktorá zastreší otvorenú arénu a prinesie návštevníkom bankomaty či depozitné skrinky.

„Medzi našimi novými partnermi je aj automobilka Peugeot, ktorá poskytla produkčnému tímu Agentúry Pohoda automobily, spoločnosť Slovnaft bude zase našim partnerom energie, čo je významná pomoc, keďže väčšinu elektrickej energie na festivale vyrábame generátormi. Partnerom športového parku je zase značka Pringles,“ dodáva PR a Media director z Agentúry Pohoda.

Festival Bažant Pohoda spoluprácuje s viac ako 80 partnermi z rôznych oblastí. Z hľadiska reklamnej komunikácie ho každoročne sprevádza pomerne veľká kampaň v médiách, ktorá pochádza z dielne dvorného kreatívneho štúdia festivalu Milk.

Posolstvom aktuálnej kampane je "urobiť si pohodu – do slova i do písmena". Jej tvorcovia chceli vizuálne upozorniť na pestrosť žánrov, návštevníkov a možností. „Abeceda, ktorá doskakuje a skladá nám hrou obsah - interpretov spolu vytvára krásny celok. Koncept mal viacero vizuálnych fáz od jednotlivých interpretov, cez ich kombinácie až po finálny plagát v niekoľkých verziách,“ dodáva Gešvantner.

Bažant Pohoda tento rok bez Tesca aj s novými partnermi

Zdroj: Facebook

 

Vizitka kampane Bažant Pohoda 2011 pre Agentúru Pohoda od Milk Studio

Kreatívny riaditeľ : Martin Jenča

Art director: Martin Jenča

Copywriter: Marek Žibritovský

Account manager: Pavulína Zeliesková

Použité médiá: rádio, televízia, OOH, web

Termín nasadenia: teasing od 1.4., samotná kampaň od 15. 5.

Produkcia televízneho spotu: Cinetype

Réžia: Martin Jenča, Marek Žibritovský

Názov pesničky použitej v spote: pulp disco 2000, moby bodyrock, madness one step beyond, santigold the creator, mia paper planes, portishead glory box