Chlapci, ktorí sa celé detstvo hrávali s Barbie, sa už nemusia hanbiť. Kolekciu Barbie Moschino v reklamnej kampani „predáva“ po prvýkrát chlapec.
Podľa informácií servera Adfreak.com cieľom spoločnosti nebola snaha komunikovať tento zámer a búrať rodové stereotypy, ktoré sa mnohokrát riešia pri detských reklamách. V skutočnosti si chcel kreatívny riaditeľ značky Moschino Jeremy Scott zaspomínať na detstvo.
V kampani má chlapec v prenesenom slova zmysle predstavovať jeho samotného. Barbie bola podľa jeho slov pre neho nielen hračkou, ale i múzou a inšpiráciou.
Video zobrazuje dievčatá, ktoré sa hrajú s bábikami oblečenými do návrhárskej kolekcie od Moschino. Rovnako nadšene ako dievčatá sa tvári aj chlapec.
Samotná bábika zo zberateľskej edície stojí 150 dolárov. Vypredaná bola do jednej hodiny, aktuálne sa s ňou obchoduje na eBayi.