Doterajší riaditeľ Marek Mikle riadi od 1. júla odbor komunikácie v Poštovej banke.
Vo VÚB banke pracovala M. Hrivnáková na rovnakej pozícii už v rokoch 2004 až 2007. Naposledy zastávala funkciu riaditeľky marketingu a komunikácie v Sberbank Slovensko.
V 90-tych rokoch pôsobila v pražskej reklamnej agentúre Mark BBDO, neskôr bola výkonnou riaditeľkou pre komunikáciu v spoločnosti Telefónica O2 Slovensko. Od marca 2011 do apríla 2012 zastávala funkciu riaditeľky Centra marketingu TV Markíza. Bola tiež členkou top manažmentu spoločnosti. Krátko pôsobila aj v PR agentúre Dynamic Relations 2000.
„Pracovať pre takú značku ako VÚB je výzva a radosť v jednom balení. Silná pozícia banky na trhu a možnosti, ktoré to otvára pre kvalitný marketing a komunikáciu, sú pre mňa inšpiráciou a zodpovednosťou zároveň. Verím, že skúsenosti, ktoré som počas rokov nadobudla, budú pre značku prínosom,“ uviedla pre Mediálne.sk M. Hrivnáková.
Marketing a komunikáciu v Sberbank Slovensko má po Martine Hrivnákovej od polovice júla na starosti Peter Stopiak. Doteraz pôsobil v banke ako manažér pre externú komunikáciu.
Peter Stopiak je v tíme marketingu a komunikácie od februára minulého roka. Ako manažér pre externú komunikáciu sa podieľal na kompletnom rebrandingu banky z Volksbank na Sberbank Slovensko, nastavení pozicioningu značky a rozbehol produktovú komunikáciu. Od 16. júla sa stal riaditeľom oddelenia Marketingu a komunikácie Sberbank Slovensko.
„Máme veľké ambície, ktoré chceme napĺňať na slovenskom trhu. Budeme pokračovať v budovaní silnej značky, chceme ponúkať moderné bankové služby a zameriavať svoje úsilie na zákazníka a zákaznícku skúsenosť“ povedal P. Stopiak.
P. Stopiak pracuje v oblasti marketingu už trinásť rokov. Pred Sberbank Slovensko pôsobil v O2, VÚB banke a Asset Managemente Slovenskej sporiteľne.