Komunitný portál Pokec prostredníctvom najnovšej jesennej kampane podporil svoju službu Stretko.
Po roku jej fungovania chce Azet osloviť nových používateľov, pričom stavia na tom, že počas tohto obdobia ľudia trávia viac času pri počítačoch.
„Služba Pokec Stretko je veľmi obľúbená u našich používateľov a preto sme sa ju tento rok rozhodli podporiť aj v ostatných médiách. Cieľom kampane je upozorniť na túto službu aj používateľov, ktorí ju zatiaľ nevyužívajú, respektíve aj nových ľudí, ktorí touto cestou môžu veľmi jednoducho nadviazať komunikáciu s niekým, kto im je sympatický,“ uviedla pre Mediálne.sk marketing a PR manažérka z Azet.sk Mária Cacáková.
Azet ponúka jednu zo svojich služieb zadarmo a v prípade aktivácie doplnkovej služby Plus môžu používatelia získať niekoľko výhod navyše, napríklad informácie o tom, či pri návrhu na rande došlo k pozitívnej či negatívnej zhode medzi obidvomi stranami.
Na vizuáloch kampane sú zobrazené dva páry – jeden sa stretol na pracovisku a druhý v kaviarni. Hlavnými hrdinami kampane sú čašníčka Ela a Marek, ktorí sú označení rámikom príznačným pre službu Stretko. Nosiče rovnako vyzdvihujú hlavnú myšlienku kampane – Stretko - Najjednoduchší spôsob, ako ho pozvať na rande jedným klikom.
Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Respect APP a spustená bola ešte v priebehu novembra. Okrem outdoorových nosičov zahŕňa rádiové spoty, print, kino a reklamu na LED obrazovkách.
Portál podporil svoje produkty už aj v minulosti, napríklad v predošlej kampani komunikačne podporil jeden zo svojich produktov – rýchlu poštu RP, ktorá je súčasťou Pokec.sk už niekoľko rokov. Viac informácií.