Pokec Miestnosti je priamo previazaná s hlavnou appkou Pokecu, kde pribudla voľba v menu a po zvolení presmerúva do samostatnej služby. Tá má priniesť používateľom viac komfortu pri četovaní v reálnom čase. 

Azet aplikáciu najprv spustil koncom vlaňajška pre Androidy, neskôr pribudla aj verzia pre iOS. Appka už prešla aj niekoľkými aktualizáciami. Mobilné Miestnosti zahŕňajú známe kategórie rozčlenené tematicky či geograficky, ale napríklad aj podľa sexuálnej orientácie.

Používateľ si zároveň môže zvoliť šesť miestností, ktoré si uloží medzi svoje obľúbené. Písať však môže v ktorejkoľvek, zároveň vidí zoznam ostatných používateľov, ktorí sa v miestnosti nachádzajú. Priamo v Miestnostiach im môže napísať aj takzvanú Rýchlu správu, teda komunikovať súkromne. 

Azet eviduje zatiaľ pri novej aplikácii 35-tisíc stiahnutí, na jej promo si znova požičal kreslenú postavičku Rytmausa spoločne s neodmysliteľným Menežerisom. Obaja sú známi z projektu Lokal TV, za ktorým stojí InOutStudio režiséra a animátora Jakuba Kronera.

Prvý spot s Rytmausom a Menežerisom predstavil Azet ešte na jeseň 2013, v tom čase propagoval uvedenie „hlavnej“ appky Pokecu. Menežeris medzičasom „účinkoval“ aj v kampani Tatra banky. Aj ďalšia postava z Lokal TV - Pišta Lakatoš – sa uchytila v reklame. Spolu s partnerkou Oblinou je tvárou virtuálneho operátora FunFón.

„Záleží nám na pozitívnom vnímaní našej značky. Pokec je moderná a imidžová značka, a aj preto sa opätovne vraciame k overenému a úspešnému konceptu s Lokal TV a postavičkou Rytmaus. Spolupráca s animovanou postavičkou sa stala mimoriadne obľúbená už v roku 2014, keď sa v našej kampani k Pokecu objavila prvýkrát. Veríme, že si opäť získa fanúšikov a prispeje tak k úspechu celej kampane,“ povedala ku kampani PR manažérka Ivana Špotáková.

Súčasťou kampane Azetu je aj aktívny profil Rytmausa na Pokeci, kde bude prispievať špeciálnym obsahom, napríklad svojimi populárnymi hláškami. Aktuálna kampaň trvajúca do 17. apríla sa objaví v online, v rádiách (Europa 2, Fun rádio) a využije sa aj kinoreklame v sieti Cinemax.

Pre Pokec mal Azet.sk pred časom aj imidžovú kampaň s iným konceptom - postavenú na reálnych ľuďoch. V hraných spotoch ukazoval, ako sa cez portál našli – či už išlo o kamarátov, tanečnú skupinu, ale aj manželský pár.