Skupina Azet pre motoristický portál Autobazar.sk spustila jarnú komunikáciu, v ktorej využila koncept z minulej jesene. Spotrebiteľom opäť sľubuje, že zaplatí za jedno auto zo svojej inzertnej ponuky o polovicu naviac.

Kampaň si ponechala aj nosný claim „Zaplatíme za tvoje auto o 50-percent viac", ktorý je podľa Azetu nielen motivačný, ale rovnako vyjadruje odkaz pre tých, ktorí by radi predali svoje auto.

Zmenou oproti predošlej komunikácii prešiel vizuál kampane, ktorý stavil na jemnejšie farby, avšak naďalej je jeho ústredným motívom červený automobil s odkazom na web motoristického portálu a avízo o Škole šmyku pre desiatich víťazov.

Azet krátko po kúpe Autovia.sk nasadil kampaň pre Autobazar.sk

Reklamnú kampaň Azet naplánoval do polovice mája, pričom sa objaví v printe, rádiu, outdoore a v online prostredí. Na tohtoročnú reklamnú komunikáciu Azet.sk vyčlenil o takmer polovicu väčší budget ako v minulom roku.

Azet nasadil kampaň pre Autobazar.sk dva týždne po tom, čo ohlásil kúpu konkurenčného inzertného webu Autovia.sk spolu s webom Autozor.sk. Ako pre Mediálne.sk uviedla marketingová manažérka Azetu Mária Cacáková, portálová jednotka si "nateraz ponechá obidve značky aj obidve webové stránky." 

V súčasnosti ma portál Autobazar.sk vo svojej ponuke viac ako 143-tisíc automobilov. Podľa výsledkov AIM monitora dosiahol za mesiac marec návštevnosť 332 895 RU.