Axe spolupracovalo s GoGom už vlani, aktuálna kampaň opäť cieli na mileniálov. Kľúčový vizuál pracuje s hedlajnom Axelerátor sebavedomia.
Kampaň od českej Zaraguzy vychádza z globálnej komunikácie Unileveru pre novú radu produktov Axe Gold. Zatiaľ je nasadená na Youtube, Facebooku, oudoorových nosičoch a v predajniach s Axe. Mediálnu podporu má na starosti agentúra MindShare.
Kurz sebavedomia sám sebe sú krátke lekcie, v ktorých sa dozvedáme, čo by mal GoGo na sebe zmeniť, aby mu narástlo sebavedomie. A to isté stačí spraviť aj všetkým ostatným mladým Čechom a Slovákom, znie odkaz hlavného spotu.
Reklame predchádzalo teasingové video s unboxingom, kde GoGo rozbaľoval veľký balík od Axe. Teaser aj hlavný spot sa mali čo najviac priblížiť GoGovej tvorbe, preto si ho Zaraguza CZ prizvala aj na brainstorming.
GoGo bol zároveň jedným z režisérov po boku Martina Marčeka, ktorému pomáhal aj so strihom a postprodukciou. Všetko sa natáčalo v GoGovom byte v Petržalke pod taktovkou Darq Studios.
Zdroj: Zaraguza
Youtuber Daniel Štrauch, známy pod prezývkou GoGo, sa zároveň stal oficiálnym amabsádorom kozmetickej značky Axe pre Česko a Slovensko. Účinkovať teda bude aj v budúcich kampaniach.
Vizitka kampane
- Klient: Unilever / Axe
- Reklamná Agentúra: Zaraguza CZ
- Account Manager: Filip Sajka
- Stratég: Pavol Minár, Roman Biath
- Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
- Copywriter: Roman Krmášek, Daniel Štrauch, Vladimír Zikmund
- Art Director: Dory Hošovská
- Grafický Dizajnér: Martin Kička
- Produkčná Agentúra: Darq Studios
- Mediálna Agentúra: Mindshare