Cieľom kampane je podporiť rizikové životné poistenie a online úrazové poistenie. Jej posolstvom je pripomenúť spotrebiteľom naoko obyčajné chvíle, ktoré je potrebné si v živote vážiť.
Kampaň značka komunikuje prostredníctvom hashtagu #tenmoment, ktorý zároveň odkazuje na jej hlavný kreatívny motív – na momenty akými sú chvíle s rodinou a blízkymi.
„Tentokrát sme sa snažili uchopiť komunikáciu životného poistenia inak, než tradičným zobrazovaním nečakaných, nepríjemných situácií, ktoré sa nám môžu kedykoľvek prihodiť. Tak vznikol nápad na #tenmoment, kedy sme šťastní, spokojní a zdraví,“ hovorí marketingový riaditeľ AXA pre ČR a SR Oskar Sekereš.
Veľká časť novej komunikácie je nasadená na sociálnych sieťach a microsite Axa, kde sa záujemcovia môžu podeliť o svoje momenty.
V online prostredí kampaň využíva videoformáty a na sociálnych sieťach sa zameriava na Facebook a YouTube. Kampaň okrem onlineu pobeží v outdoore prostredíctvom citylightov a bilbordov a rovnako aj v televízii formou sponzorovaných odkazov pred vybranými reláciami.
Za novým reklamným konceptom stojí reklamná agentúra Triad Advertising.