Kalendár je poskladaný z 24 okienok umiestnených priamo v citylighte. Prekvapenie odhaľuje outdoorový nosič každý deň od 1. do 24. decembra v náhodný čas niektorému z prítomných ľudí. Značka do adventného kalendára umiestnila kozmetické balíčky.
„Nápad pretransformovať obyčajnú zastávku na adventný kalendár v nadživotnej veľkosti vznikol u nás. Tešíme sa nielen odvahe klienta Avon, ale zároveň aj tomu, že sa nám podarilo zrealizovať peknú myšlienku obdarovania vianočnými pozornosťami - len tak,“ vysvetľuje account manager agentúry Starmedia Co. Daniela Gáborová.
Adventný kalendár nie je jediným nosičom nasadeným v rámci outdooru. Kampaň sa skladá z ďalších citylightboardov umiestnených v piatich mestách Slovenska, ktorým hlavným posolstvom je užiť si Vianoce a ich atmosféru podľa seba. Na vizuáloch sú zobrazené modelky, ktoré sú skutočnými zamestnankyňami a spolupracovníčkami Avonu.
Kampaň z dielne agentúry Starmedia je okrem outdooru nasadená aj na Facebooku a na webovej stránke Avon.sk.