Avon ich prezliekol za bojovníčky, ktoré sa neboja bojovať za zdravé prsia. Aj napriek tomu, že s chorobou sa musia popasovať ony samotné, do projektu sa zapojili, aby dodali odvahu ďalším ženám.
Cieľom kampane je podporiť blížiace sa podujatie Avon Pochod proti rakovine prsníka, ktorý spoločnosť organizuje už ôsmy rok. Uskutoční sa 18. júna v Bratislave.
Vstupenkou na Pochod je rovnako ako v minulosti Tričko proti rakovine prsníka 2016, ktoré je k dispozícii v dámskej, pánskej a detskej verzii. Dizajn tričiek vytvorila dizajnérka Mirka Horká. Finančné prostriedky z predaja tričiek venuje Avon na aktivity spojené s problematikou rakoviny prsníka.
Kreatívny koncept si Avon vytvoril inhouse. Kampaň bude bežať od mája do polovice júna. Nasadená bude prostredníctvom televíznych a rádiových spotov, v printe a outdoore.
Avon kampaňou nadväzuje na koncept „Krásne pre seba“, ktorý po prvýkrát predstavil v septembri minulého roka. Jeho cieľom je inšpirovať ženy k tomu, aby boli samy sebou a nebáli sa robiť vlastné rozhodnutia.