ČSOB na jar tohto roku informovala, že svoj mediálny priestor bude namiesto prezentácie vlastných riešení zdieľať s inými firmami. A to formou online banerov, rádiospotov, printových médií vrátane regionálnych denníkov a bilbordov pre 35 malých firiem.
Nasledovala výzva, do ktorej sa mohli prihlasovať existujúci a aj noví klienti, ktorí mali tiež záujem o takúto formu podpory. Prihlásilo sa do nej takmer 400 podnikateľov, z ktorých banka vybrala napokon 16.
Reklamný priestor od ČSOB tak získali firmy rôzneho zamerania z viacerých slovenských miest vrátane Vranova nad Topľou, Dolného Kubína, Holíča, Tlmáč, Uliča, Popradu alebo Čadce, ale aj Bratislavy.
O reklamný priestor sa mohli uchádzať podnikatelia a firmy s ročným obchodným obratom do 1,5 milióna eur, ktorí sú klientmi ČSOB. Rovnako tak mohli spraviť aj noví klienti, ktorí sa stihli zaregistrovať do konca júla.
„Namiesto toho, aby sme hovorili o podpore podnikateľov, sme tak podnikateľov reálne podporili. Sme radi, že od októbra s nimi opäť zdieľame náš reklamný priestor, lebo sú to práve oni, kto pomáha rozvíjať regióny a tvoria väčšinu pracovných miest na Slovensku,“ hovorí Dáša Polláková, manažérka MicroSme segmentu ČSOB.
ČSOB sa v kampani podelila o svoj reklamný priestor Zdroj: ČSOB
Vizitka kampane
- Creative Director: Jaroslav Vígh
- Copywriter: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
- Art Director: Ivan Tichý, Roman Švajka, Simona Bačová
- Account Manager: Hana Krupová
- Strategy: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
- DOP: Róbert Ludrovský