Aj na aktuálnom ročníku najznámejšieho medzinárodného festivalu reklamy Cannes Lions ste mohli uvidieť množstvo tipov na to, ako robiť reklamu na autá bez toho, aby ste ich ukázali. Porovnajte si to napríklad s reklamou na luxusný obchod Harvey Nichols. Stačilo im ukázať pohľad na kabelku vo výpredaji.
Pohľad na kabelku z prilby, akú nosia hráči amerického futbalu, hovorí za všetko. V luxusnom obchode Harvey Nichols sa začal výpredaj. Bronze Lion Campaign pre DDB London.
Spoločnosť Hot Wheels sa preslávila výrobou zmenšených modelov automobilov.
Vyzerajú realisticky, aj keď sú len o trochu väčšie ako palec. Bronze Lion Campaign pre Ogilvy & Mather Worldwide.
Postavený zvnútra von. Pri navrhovaní modelu Beetle bol pre Volkswagen centrom pozornosti najmä zákazník. Bronze Lion Campaign pre Almap BBDO Comunicações.
Rýchlosť športového automobilu VW Golf GTI sa nemeria na kilometre, ale na rôzne spôsoby, ako dolapiť jeho vodiča. Bronze Lion Campaign pre DDB Germany Berlin.
Čo sa stane, keď spojíte Eskimáka a krováka? Jeep. Gold Lion Campaign pre BBDO Malaysia.