Aj na aktuálnom ročníku najznámejšieho medzinárodného festivalu reklamy Cannes Lions ste mohli uvidieť množstvo tipov na to, ako robiť reklamu na autá bez toho, aby ste ich ukázali. Porovnajte si to napríklad s reklamou na luxusný obchod Harvey Nichols. Stačilo im ukázať pohľad na kabelku vo výpredaji.


Autá a ženy bojovníčky


Pohľad na kabelku z prilby, akú nosia hráči amerického futbalu, hovorí za všetko. V luxusnom obchode Harvey Nichols sa začal výpredaj. Bronze Lion Campaign pre DDB London.



Autá a ženy bojovníčky


Spoločnosť Hot Wheels sa preslávila výrobou zmenšených modelov automobilov.

Vyzerajú realisticky, aj keď sú len o trochu väčšie ako palec. Bronze Lion Campaign pre Ogilvy & Mather Worldwide.



Autá a ženy bojovníčky


Postavený zvnútra von. Pri navrhovaní modelu Beetle bol pre Volkswagen centrom pozornosti najmä zákazník. Bronze Lion Campaign pre Almap BBDO Comunicações.



Autá a ženy bojovníčky


Rýchlosť športového automobilu VW Golf GTI sa nemeria na kilometre, ale na rôzne spôsoby, ako dolapiť jeho vodiča. Bronze Lion Campaign pre DDB Germany Berlin.



Autá a ženy bojovníčky


Čo sa stane, keď spojíte Eskimáka a krováka? Jeep. Gold Lion Campaign pre BBDO Malaysia.